Гарантія та обмін
ГАРАНТІЯ
ТОВ “Малинський папip” пропонує кінцевим споживачам своєї продукції гарантійний термін від 6 до 12 місяців, в залежності від виду товару.
Щоб скористатися своїми гарантійними правами, покупець повинен принести продукцію і супровідну документацію до неї в один із сервісних центрів компанії. Адреси та телефони повинні бути вказані в гарантійному талоні. Фахівці центру визначають, чи діє гарантія.
Чинне гарантійне положення не зменшує використання чинного законодавства в сфері захисту прав споживачів.
Гарантія не поширюється на продукцію, яку використовують в комерційних цілях.
Гарантійні зобов’язання не виникають у випадках:
- продукцію використовували не за призначенням, або не були виконані інструкції по експлуатації.
- установка продукції була виконана у невідповідності з інструкцією.
- в продукцію були внесені зміни.
- продукція була відремонтована в неліцензійному сервісному центрі.
- серійний заводський номер або код продукції були змінені.
- поломка сталася в зв’язку з обставинами, які виходять за рамки нормальної експлуатації.
- при відсутності в гарантійному талоні наступних відомостей: печатка організації-продавця, підпис продавця, дата продажу, серійний номер виробу.
- поломка сталася через недбале зберігання або недбалої транспортування продукції покупцем.
- відсутність оригінального гарантійного документа.
- поломки / порушення роботи, викликаної комахами або тваринами.
ОБМІН
Відповідно до Закону про захист прав споживачів, протягом 14 днів покупець має право повернути або обміняти куплений в нашій фірмі товар за умови:
- товар не був у вживанні.
- товарний вигляд продукції не зіпсований (немає подряпин, відколів, потертостей).
- комплектація товару не порушена.
- товарний чек, а також вся супровідна документація.
- збережена упаковка.
Не підлягають поверненню або обміну (відповідно до постанови ” Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” від 19 березня 1994 р. N 172″ ) товари особистої гігієни та особистого користування!
ВАЖЛИВО!!!
При отриманні товару, доставленого перевізниками, обов’язково перевірте наявність всього товару і його зовнішній вигляд. В разі виникнення претензій Вам необхідно відмовитись від отримання товару і скласти акт (претензію). Про такі випадки просимо повідомляти нам зателефонувавши за номерами:
050-315-33-70; 050-313-35-20; 050-389-36-07
Якщо посилка перевірена Вами не на складі перевізника, претензії не приймаються!